Kai skubate, bet norite greitai paruošiamo visaverčio patiekalo, šie sumuštinukai Jums bus tobulas pasirinkimas. Tačiau tam, kad po greitų pusryčių jūsų vidus išliktų švarus – būtina tinkamai pasirinkti produktus ir paisyti gamybos technologinių nurodymų.

Kuo šie sumuštinukai bus naudingi Jūsų organizmui? Ryte suvalgę pilno grūdo duonos gausite daug skaidulinių medžiagų, B grupės vitaminų ir mineralinių medžiagų, tokių kaip kalis, kalcis, magnis, todėl išliksite sotūs ir laimingi iki pat pietų!

Rinkdamiesi produktus atkreipkite dėmesį, kad:

♦ duona būtų pilno grūdo, kurioje skaidulinių medžiagų yra daugiau nei 7 g/100 g. Nuoširdžiai rekomenduoju atkreipti dėmesį į cukraus ir sočiųjų riebalų kiekius produkte, kurių, idealiu variantu, sudėtyje yra mažiau nei 5 g/100 g.

♦ daržovės ir kiaušiniai būtų ekologiški

♦ kepimui rekomenduoju naudoti lydytą sviestą. Atsiminkite – kiekvieni riebalai turi savo degimo temperatūrą, jei ji aukštesne už kaitinimo temperatūrą – riebalai tiesiog degs. Išvada: kepti reikia vidutinėje kaitroje. Užtruksite kiek ilgiau, bet valgysite tikrai sveikiau.